Reklama na Produktach
Logo, warunki i wskazówki
Testy Fundacji Pro-Test są obiektywne i niezależne. Dlatego konsumenci mają zaufanie do ocen wystawianych produktom w testach i kierują się nimi podczas robienia zakupów. Również producenci chętnie powołują się na oceny, jakie ich wyroby uzyskały w teście. Oto, na co w tej kwestii powinni zwracać uwagę konsumenci i producenci.
Warunki wykorzystywania wyników testu
Jak wykorzystać test w reklamie?
Każdy przedsiębiorca, który chciałby wykorzystać w swoich działaniach marketingowych wynik testu Fundacji Pro-Test, musi zawrzeć z Fundacją stosowną umowę. Wykorzystywanie wyników testów do działań marketingowych i reklamowych bez zawarcia takiej umowy jest zabronione, chronią je bowiem prawa autorskie. Wykorzystywanie wyników testów jest odpłatne. Aby uzyskać informacje na temat warunków wykorzystywania wyników testów, prosimy o kontakt mailowy (redakcja@pro-test.pl) lub telefoniczny (0-609-125-137).
Logo
Wyniki testu na produktach
Przygotowaliśmy specjalne ujednolicone logotypy, które można umieszczać na opakowaniach produktów i w reklamach. Każdy, kto zdecyduje się na wykorzystywanie wyników testów w swoich działaniach marketingowych, otrzyma pliki graficzne z logotypami. Oto przykładowe logotypy