0,00 zł

Brak produktów w koszyku.

Weź mnie

Opublikowano:

Autopromocja

spot_img

Ciocia Mela z Wałbrzycha niespodziewanie cię odwiedziła, a tobie właśnie Saga się skończyła? Wyskakujesz więc na chwilkę do sklepu. A tu psikus – Sagi nie ma. Za to inne herbatki: Vitax, Golden Assam, Pu-Erh przemawiają do Ciebie z półek głośniej niż doradzający sprzedawca. Dlaczego kupujesz tę w czerwonym, a nie granatowym pudełeczku? Zastanawiałeś się kiedyś?

– Klient stojąc w sklepie przed regałami pełnymi towarów, ma kilka sekund na zdecydowanie się, który produkt kupić. W wyborze niemałą rolę odgrywa opakowanie – musi w sobie mieć to coś, żeby kupujący chciał je wziąć do ręki – mówi Ewelina Gumieniuk pracująca w lubelskim sklepie ogólnospożywczym. – Często to właśnie kolor decyduje o kupnie, bo ulubiony, albo taki przyjemny – dodaje.

Najnowsze Artykuły

WIĘCEJ PODOBNYCH

Nieliczne roboty koszą dobrze

8 ROBOTÓW KOSZĄCYCH W TEŚCIE: Wiele automatycznych kosiarek z testu radzi sobie tylko z...

Test: Pestycydy w pomidorach z importu

Wszystkie pomidory z nowego testu zawierały pozostałości pestycydów. Tym razem zbadaliśmy osiem rodzajów pomidorów,...

Tanie zapięcia lepsze od drogich

23 ZAPIĘCIA DO ROWERÓW W TEŚCIE: Łańcuchowe, U-lock czy składane? Jakim rodzajem zapięcia zabezpieczysz...