0,00 zł

Brak produktów w koszyku.

Strona głównaArtykułyOkiem konsumenta

Okiem konsumenta

Opublikowano:

Autopromocja

spot_img

Swego czasu pewien niemiecki tygodnik opublikował ranking najbardziej absurdalnych ostrzeżeń umieszczanych na sprzedawanych towarach. Pierwsze miejsce zdobył napis na amerykańskiej szczotce klozetowej: „Nie używać do higieny osobistej”. Producent orzechów ostrzegał z kolei na opakowaniu: „Może zawierać orzechy”. Na amerykańskiej suszarce do włosów napisano: „Nie używać podczas snu” oraz „Nie używać na oddziale intensywnej opieki medycznej, kiedy podawany jest tlen”.

Jeszcze większą pomysłowością, by nie powiedzieć chorą wyobraźnią, wykazują się jednak twórcy reklam…

Najnowsze Artykuły

WIĘCEJ PODOBNYCH

Pestycydy w truskawkach od rolnika i z bazaru

W sezonie Polacy chętnie kupują truskawki prosto od rolnika albo na bazarku. Wybierają je...

Truskawki z Biedronki gorsze niż z Lidla

Zbadaliśmy pozostałości pestycydów w polskich truskawkach z Lidla i Biedronki. W truskawkach z Biedronki...

Nieliczne roboty koszą dobrze

8 ROBOTÓW KOSZĄCYCH W TEŚCIE: Wiele automatycznych kosiarek z testu radzi sobie tylko z...