0,00 zł

Brak produktów w koszyku.

Strona głównaArtykułyOkiem konsumenta

Okiem konsumenta

Opublikowano:

Autopromocja

spot_img

Swego czasu pewien niemiecki tygodnik opublikował ranking najbardziej absurdalnych ostrzeżeń umieszczanych na sprzedawanych towarach. Pierwsze miejsce zdobył napis na amerykańskiej szczotce klozetowej: „Nie używać do higieny osobistej”. Producent orzechów ostrzegał z kolei na opakowaniu: „Może zawierać orzechy”. Na amerykańskiej suszarce do włosów napisano: „Nie używać podczas snu” oraz „Nie używać na oddziale intensywnej opieki medycznej, kiedy podawany jest tlen”.

Jeszcze większą pomysłowością, by nie powiedzieć chorą wyobraźnią, wykazują się jednak twórcy reklam…

Najnowsze Artykuły

WIĘCEJ PODOBNYCH

Test ekspresów do kawy: Wybierz tani i dobry

31 EKSPRESÓW DO KAWY W TEŚCIE: Czy dobry ekspres musi być drogi? Nowy test...

Test oczyszczaczy: W poszukiwaniu czystego powietrza

7 OCZYSZCZACZY POWIETRZA W TEŚCIE: Jaki oczyszczacz powietrza kupić? Taki, który skutecznie usuwa wirusy,...

Test pralek: Tanie pranie

30 PRALEK W TEŚCIE: Nowy test pralek pokazuje jasno: różnice między pralkami są bardzo...