0,00 zł

Brak produktów w koszyku.

Strona głównaArtykułyOkiem konsumenta

Okiem konsumenta

Opublikowano:

Autopromocja

spot_img

Swego czasu pewien niemiecki tygodnik opublikował ranking najbardziej absurdalnych ostrzeżeń umieszczanych na sprzedawanych towarach. Pierwsze miejsce zdobył napis na amerykańskiej szczotce klozetowej: „Nie używać do higieny osobistej”. Producent orzechów ostrzegał z kolei na opakowaniu: „Może zawierać orzechy”. Na amerykańskiej suszarce do włosów napisano: „Nie używać podczas snu” oraz „Nie używać na oddziale intensywnej opieki medycznej, kiedy podawany jest tlen”.

Jeszcze większą pomysłowością, by nie powiedzieć chorą wyobraźnią, wykazują się jednak twórcy reklam…

Najnowsze Artykuły

WIĘCEJ PODOBNYCH

Rodzynki nafaszerowane pestycydami

3 MARKI RODZYNKÓW W TEŚCIE: Wszystkie rodzynki z testu zawierają pozostałości pestycydów. W każdych...

Chemia w jogurcie – test

9 JOGURTÓW W TEŚCIE: Jogurt to zdrowe bakterie, dobre źródło białka i wapnia. Sprawdziliśmy,...

Test opon letnich: Wiele dobrych, jedne niebezpieczne

17 OPON LETNICH W TEŚCIE: Dobre opony letnie muszą skutecznie hamować na mokrej i...