0,00 zł

Brak produktów w koszyku.

Strona głównaArtykułyOkiem konsumenta

Okiem konsumenta

Opublikowano:

Autopromocja

spot_img

Swego czasu pewien niemiecki tygodnik opublikował ranking najbardziej absurdalnych ostrzeżeń umieszczanych na sprzedawanych towarach. Pierwsze miejsce zdobył napis na amerykańskiej szczotce klozetowej: „Nie używać do higieny osobistej”. Producent orzechów ostrzegał z kolei na opakowaniu: „Może zawierać orzechy”. Na amerykańskiej suszarce do włosów napisano: „Nie używać podczas snu” oraz „Nie używać na oddziale intensywnej opieki medycznej, kiedy podawany jest tlen”.

Jeszcze większą pomysłowością, by nie powiedzieć chorą wyobraźnią, wykazują się jednak twórcy reklam…

Najnowsze Artykuły

WIĘCEJ PODOBNYCH

Te ekspresy do kawy są najlepsze

15 EKSPRESÓW KAPSUŁKOWYCH I RĘCZNYCH W TEŚCIE: Które ekspresy kapsułkowe i ręczne są najlepsze?...

Tani ekspres lepszy od drogich

50 AUTOMATYCZNYCH EKSPRESÓW DO KAWY W TEŚCIE: Niecałe 1600 zł – tyle kosztuje dobry...

Czy eko jest eko? Zaskakujące wyniki testu

Polacy kupują produkty bio, bo chcą jeść zdrowo i unikać chemii. Ale czy zawsze...