0,00 zł

Brak produktów w koszyku.

Strona głównaArtykuły(Nie)medialne gwiazdy internetu

(Nie)medialne gwiazdy internetu

Opublikowano:

Autopromocja

spot_img

Wykreowani przez internetowe media stali się pożywką dla mas, innych mediów, artystów i lokalnych przedsiębiorców.

Sławni przez przypadek, dzięki wątpliwej reputacji i wydajnej pomocy mediów, zwłaszcza internetowych. A tam, gdzie jest sława, idą w parze pieniądze – niekoniecznie dla tych sławnych, ale dla tych z głową, którzy potrafią wykorzystać medialną koniunkturę i zarobić na lepszą przyszłość. Bohaterowie internetu, mas, a zarazem dobry produkt. Niektórzy z nich będą mieli doczesne miejsce w show-biznesie i już stali się symbolami popkultury. Inni wydają się być jednak tylko elementem zabawy, gry w której uczestniczą tysiące osób, a sami bohaterowie są jedynie „kukiełkami” w tym przedstawieniu. W ostatnim czasie prawdziwą furorę medialną zrobiły dwie postacie: kandydat na prezydenta Białegostoku – Krzysztof Kononowicz i człowiek toruńskiej ulicy – Jan „Cygan” Kreczman. Pierwszy z nich wsławił się oryginalnymi hasłami wyborczymi z „żeby nie było bandyctwa, żeby nie było złodziejstwa, żeby nie było niczego” na czele, a także prostym ubiorem: czapką uszatką i tureckim swetrem. Drugi zasłynął zbluzganiem „polskich decydentów” i hasłem „oszukali mnie”. Obaj zaskakują szczerością i prostotą. Być może dzięki niej stali się sławni, ale w największym stopniu pomógł im w tym przypadek i dobre wykreowanie – zwłaszcza przez internet.

Najnowsze Artykuły

WIĘCEJ PODOBNYCH

Test ekspresów do kawy: Wybierz tani i dobry

31 EKSPRESÓW DO KAWY W TEŚCIE: Czy dobry ekspres musi być drogi? Nowy test...

Test oczyszczaczy: W poszukiwaniu czystego powietrza

7 OCZYSZCZACZY POWIETRZA W TEŚCIE: Jaki oczyszczacz powietrza kupić? Taki, który skutecznie usuwa wirusy,...

Test pralek: Tanie pranie

30 PRALEK W TEŚCIE: Nowy test pralek pokazuje jasno: różnice między pralkami są bardzo...