0,00 zł

Brak produktów w koszyku.

Markowe zaloty

Opublikowano:

Autopromocja

spot_img

Z markami żyje się łatwiej. Nie musimy znać się na pralkach, odkurzaczach, komputerach czy aparatach cyfrowych. Wystarczy zdecydować się na wybór marki Bosch, Electrolux, Vobis czy Canon, by wolny czas przeznaczyć na sprawy przyjemniejsze niż porównywanie nieznanych produktów.

Uznane marki dają gwarancję jakości, kojarzą się z tradycją, stanowią uosobienie prestiżu, sugerują szlachetne pochodzenie wybranego wyrobu, albo też wywołują pozytywne skojarzenia w wyobraźni klientów.
Marki traktujemy jak dobrych znajomych, którzy pomagają nam poruszać się i podejmować decyzje w tym zawirowanym, skomplikowanym świecie. Zdarzają się jednak „dobrzy” znajomi, którzy potrafią wprowadzić nas w błąd. Natomiast w świecie marek wiele działań opiera się na mistyfikacji i manipulowaniu klientami.

Najnowsze Artykuły

WIĘCEJ PODOBNYCH

Pestycydy w truskawkach od rolnika i z bazaru

W sezonie Polacy chętnie kupują truskawki prosto od rolnika albo na bazarku. Wybierają je...

Truskawki z Biedronki gorsze niż z Lidla

Zbadaliśmy pozostałości pestycydów w polskich truskawkach z Lidla i Biedronki. W truskawkach z Biedronki...

Nieliczne roboty koszą dobrze

8 ROBOTÓW KOSZĄCYCH W TEŚCIE: Wiele automatycznych kosiarek z testu radzi sobie tylko z...