0,00 zł

Brak produktów w koszyku.

Cyber-buyer

Opublikowano:

Autopromocja

spot_img

Świat się zmienia, a co za tym idzie – zmienia się również życie konsumentów. Pojawiają się wciąż nowe zjawiska i możliwości, z których – jako konsumenci – możemy korzystać. I okazuje się, że korzystamy z chęcią.

– W błyskawicznie zmieniającym się świecie zmienia się także konsument otoczony mnóstwem informacji i kreujący swoją rzeczywistość – mówi Dorota Truśkiewicz z agencji reklamowej Tequila/Polska, która na podstawie badań Instytutu IQS and Quant Group oraz Pentor Research International przygotowała raport na temat trendów, jakie będą rządziły polskim konsumentem w 2008 r. Co więc czeka nas, konsumentów, w przyszłości i co oferuje nam teraźniejszość?

Najnowsze Artykuły

WIĘCEJ PODOBNYCH

Test opon letnich: Wiele dobrych, jedne niebezpieczne

17 OPON LETNICH W TEŚCIE: Dobre opony letnie muszą skutecznie hamować na mokrej i...

Papryka z Lidla czy Biedronki? Wiemy, która ma pestycydy

Są wyniki kolejnych badań na zawartość pestycydów. Tym razem do laboratorium oddaliśmy czerwoną paprykę...

Test zmywarek: mniej niż połowa dobrych

30 ZMYWAREK W TEŚCIE: Nowy test zmywarek pokazał, że nie zawsze drogi model jest...