0,00 zł

Brak produktów w koszyku.

Cyber-buyer

Opublikowano:

Autopromocja

spot_img

Świat się zmienia, a co za tym idzie – zmienia się również życie konsumentów. Pojawiają się wciąż nowe zjawiska i możliwości, z których – jako konsumenci – możemy korzystać. I okazuje się, że korzystamy z chęcią.

– W błyskawicznie zmieniającym się świecie zmienia się także konsument otoczony mnóstwem informacji i kreujący swoją rzeczywistość – mówi Dorota Truśkiewicz z agencji reklamowej Tequila/Polska, która na podstawie badań Instytutu IQS and Quant Group oraz Pentor Research International przygotowała raport na temat trendów, jakie będą rządziły polskim konsumentem w 2008 r. Co więc czeka nas, konsumentów, w przyszłości i co oferuje nam teraźniejszość?

Najnowsze Artykuły

WIĘCEJ PODOBNYCH

Nie wszystkie wytrzymały

13 NOŻYC DO ŻYWOPŁOTU W TEŚCIE: Z cienkimi gałęziami prawie każde nożyce akumulatorowe z...

Test małych telewizorów: Telewizor idealny

43 TELEWIZORY 32-50 cali W TEŚCIE: Ten test małych telewizorów pokazał, że nie zawsze...

Pojedynek gigantów, czyli duże telewizory w teście

64 TELEWIZORY 55-65 CALI W TEŚCIE: 29 telewizorów z testu okazało się jedynie dostatecznych....