0,00 zł

Brak produktów w koszyku.

Cyber-buyer

Opublikowano:

Autopromocja

spot_img

Świat się zmienia, a co za tym idzie – zmienia się również życie konsumentów. Pojawiają się wciąż nowe zjawiska i możliwości, z których – jako konsumenci – możemy korzystać. I okazuje się, że korzystamy z chęcią.

– W błyskawicznie zmieniającym się świecie zmienia się także konsument otoczony mnóstwem informacji i kreujący swoją rzeczywistość – mówi Dorota Truśkiewicz z agencji reklamowej Tequila/Polska, która na podstawie badań Instytutu IQS and Quant Group oraz Pentor Research International przygotowała raport na temat trendów, jakie będą rządziły polskim konsumentem w 2008 r. Co więc czeka nas, konsumentów, w przyszłości i co oferuje nam teraźniejszość?

Najnowsze Artykuły

WIĘCEJ PODOBNYCH

Test butów trekkingowych

10 PAR BUTÓW W TEŚCIE: Z membraną czy bez? Test butów trekkingowych pokazał, że...

Test pralek: Tania jest najlepsza

57 PRALEK W TEŚCIE: Mimo że ich ceny rzadko schodzą poniżej 2000 zł, ten...

Pestycydy w truskawkach od rolnika i z bazaru

W sezonie Polacy chętnie kupują truskawki prosto od rolnika albo na bazarku. Wybierają je...