0,00 zł

Brak produktów w koszyku.

Polowanie na buty

Opublikowano:

Autopromocja

spot_img

Sprzedawcom w sklepach obuwniczych nie zależy szczególnie na lojalnym kliencie – wyniki badania 19 marek sklepów z butami w Polsce nie są zbyt optymistyczne dla konsumentów. W których sklepach wizyta będzie przyjemnością, a które lepiej omijać szerokim łukiem?

Aby to sprawdzić, eksperci globalnej firmy badawczej International Service Check przebadali jakość usług świadczonych w najbardziej znanych sklepach obuwniczych w Polsce, a także w Czechach i na Słowacji.

Badania pokazały, że wygląd sklepów i prezentacja towarów są co prawda na bardzo wysokim poziomie, lecz wciąż najbardziej liczy się po prostu sprzedanie obuwia. Na drugi plan schodzi standard usług, o szkoleniach dla pracowników nie wspominając. Pracownicy sklepów z butami myślą raczej o tym co teraz, niż o przyszłości. Co gorsze, sklepy obuwnicze w Polsce przegrywają z czeskimi i słowackimi praktycznie pod każdym względem.

Najnowsze Artykuły

WIĘCEJ PODOBNYCH

Test opon letnich: Wiele dobrych, jedne niebezpieczne

17 OPON LETNICH W TEŚCIE: Dobre opony letnie muszą skutecznie hamować na mokrej i...

Papryka z Lidla czy Biedronki? Wiemy, która ma pestycydy

Są wyniki kolejnych badań na zawartość pestycydów. Tym razem do laboratorium oddaliśmy czerwoną paprykę...

Test zmywarek: mniej niż połowa dobrych

30 ZMYWAREK W TEŚCIE: Nowy test zmywarek pokazał, że nie zawsze drogi model jest...