0,00 zł

Brak produktów w koszyku.

Polowanie na buty

Opublikowano:

Autopromocja

spot_img

Sprzedawcom w sklepach obuwniczych nie zależy szczególnie na lojalnym kliencie – wyniki badania 19 marek sklepów z butami w Polsce nie są zbyt optymistyczne dla konsumentów. W których sklepach wizyta będzie przyjemnością, a które lepiej omijać szerokim łukiem?

Aby to sprawdzić, eksperci globalnej firmy badawczej International Service Check przebadali jakość usług świadczonych w najbardziej znanych sklepach obuwniczych w Polsce, a także w Czechach i na Słowacji.

Badania pokazały, że wygląd sklepów i prezentacja towarów są co prawda na bardzo wysokim poziomie, lecz wciąż najbardziej liczy się po prostu sprzedanie obuwia. Na drugi plan schodzi standard usług, o szkoleniach dla pracowników nie wspominając. Pracownicy sklepów z butami myślą raczej o tym co teraz, niż o przyszłości. Co gorsze, sklepy obuwnicze w Polsce przegrywają z czeskimi i słowackimi praktycznie pod każdym względem.

Najnowsze Artykuły

WIĘCEJ PODOBNYCH

Test małych telewizorów: Telewizor idealny

43 TELEWIZORY 32-50 cali W TEŚCIE: Ten test małych telewizorów pokazał, że nie zawsze...

Pojedynek gigantów, czyli duże telewizory w teście

64 TELEWIZORY 55-65 CALI W TEŚCIE: 29 telewizorów z testu okazało się jedynie dostatecznych....

Zdrowe jedzenie z frytkownicy? – Test

46 FRYTKOWNIC BEZTŁUSZCZOWYCH W TEŚCIE: Frytki bez tłuszczu z frytkownicy? Frytkownica beztłuszczowa, inaczej airfryer,...