Sprzedawcom w sklepach obuwniczych nie zależy szczególnie na lojalnym kliencie – wyniki badania 19 marek sklepów z butami w Polsce nie są zbyt optymistyczne dla konsumentów. W których sklepach wizyta będzie przyjemnością, a które lepiej omijać szerokim łukiem?
Aby to sprawdzić, eksperci globalnej firmy badawczej International Service Check przebadali jakość usług świadczonych w najbardziej znanych sklepach obuwniczych w Polsce, a także w Czechach i na Słowacji.
Badania pokazały, że wygląd sklepów i prezentacja towarów są co prawda na bardzo wysokim poziomie, lecz wciąż najbardziej liczy się po prostu sprzedanie obuwia. Na drugi plan schodzi standard usług, o szkoleniach dla pracowników nie wspominając. Pracownicy sklepów z butami myślą raczej o tym co teraz, niż o przyszłości. Co gorsze, sklepy obuwnicze w Polsce przegrywają z czeskimi i słowackimi praktycznie pod każdym względem.
Dokonaj jego zakupu lub uzyskaj roczny dostęp do naszych treści.
Z Waszych wpłat finansujemy kolejne testy
-
Roczna Subskrypcja PRO-TEST139,00 zł / rok