0,00 zł

Brak produktów w koszyku.

Strona głównaNa CzasieZachęcanie przez zniechęcanie?

Zachęcanie przez zniechęcanie?

Opublikowano:

Autopromocja

spot_img

Reklamy, w których przypomina się o szkodliwości palenia – o jego wpływie na nasze zdrowie i wygląd – mogą paradoksalnie zwiększać liczbę wypalanych papierosów.

 

Palacz przeżywa stres związany z podawanymi w reklamie negatywnymi informacjami na temat palenia, a z drugiej strony – z chęcią zapalenia. Co więc robi, żeby go zredukować? Sięga po papierosa. Na to wskazują wyniki jednego z badań przeprowadzonych przez dr. Norberta Maliszewskiego z Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.

 

Argumenty wysuwane w antynikotynowych kampaniach reklamowych sprawiają, że palacz natychmiast wymyśla kontrargumenty, aby bronić swojej pozytywnej postawy wobec palenia. 

Najnowsze Artykuły

WIĘCEJ PODOBNYCH

Duże lodówki w teście

13 LODÓWEK SIDE-BY-SIDE W TEŚCIE: Siedem bardzo dobrych dużych lodówek i sześć nieco słabszych...

Dobre też wśród tanich

28 SZCZOTECZEK ELEKTRYCZNYCH W TEŚCIE: Większość szczoteczek z testu czyści zęby bardzo dobrze. Problemy...

Test ekspresów do kawy: Wybierz tani i dobry

31 EKSPRESÓW DO KAWY W TEŚCIE: Czy dobry ekspres musi być drogi? Nowy test...