0,00 zł

Brak produktów w koszyku.

Strona głównaNa CzasieZachęcanie przez zniechęcanie?

Zachęcanie przez zniechęcanie?

Opublikowano:

Autopromocja

spot_img

Reklamy, w których przypomina się o szkodliwości palenia – o jego wpływie na nasze zdrowie i wygląd – mogą paradoksalnie zwiększać liczbę wypalanych papierosów.

 

Palacz przeżywa stres związany z podawanymi w reklamie negatywnymi informacjami na temat palenia, a z drugiej strony – z chęcią zapalenia. Co więc robi, żeby go zredukować? Sięga po papierosa. Na to wskazują wyniki jednego z badań przeprowadzonych przez dr. Norberta Maliszewskiego z Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.

 

Argumenty wysuwane w antynikotynowych kampaniach reklamowych sprawiają, że palacz natychmiast wymyśla kontrargumenty, aby bronić swojej pozytywnej postawy wobec palenia. 

Najnowsze Artykuły

WIĘCEJ PODOBNYCH

Nieliczne roboty koszą dobrze

8 ROBOTÓW KOSZĄCYCH W TEŚCIE: Wiele automatycznych kosiarek z testu radzi sobie tylko z...

Test: Pestycydy w pomidorach z importu

Wszystkie pomidory z nowego testu zawierały pozostałości pestycydów. Tym razem zbadaliśmy osiem rodzajów pomidorów,...

Tanie zapięcia lepsze od drogich

23 ZAPIĘCIA DO ROWERÓW W TEŚCIE: Łańcuchowe, U-lock czy składane? Jakim rodzajem zapięcia zabezpieczysz...