0,00 zł

Brak produktów w koszyku.

Strona głównaNa CzasieZachęcanie przez zniechęcanie?

Zachęcanie przez zniechęcanie?

Opublikowano:

Autopromocja

spot_img

Reklamy, w których przypomina się o szkodliwości palenia – o jego wpływie na nasze zdrowie i wygląd – mogą paradoksalnie zwiększać liczbę wypalanych papierosów.

 

Palacz przeżywa stres związany z podawanymi w reklamie negatywnymi informacjami na temat palenia, a z drugiej strony – z chęcią zapalenia. Co więc robi, żeby go zredukować? Sięga po papierosa. Na to wskazują wyniki jednego z badań przeprowadzonych przez dr. Norberta Maliszewskiego z Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.

 

Argumenty wysuwane w antynikotynowych kampaniach reklamowych sprawiają, że palacz natychmiast wymyśla kontrargumenty, aby bronić swojej pozytywnej postawy wobec palenia. 

Najnowsze Artykuły

WIĘCEJ PODOBNYCH

Test golarek: Ostra, lecz delikatna

9 GOLAREK ELEKTRYCZNYCH W TEŚCIE: Niektóre golarki szarpią skórę albo nie są wodoszczelne. Jest...

Najtańszy oczyszczacz w czołówce testu

12 OCZYSZCZACZY W TEŚCIE: W nowym teście oczyszczaczy powietrza w szranki stanęło 12 modeli....

Te opony są bezpieczne

32 OPONY ZIMOWE W TEŚCIE: Przyczepność na śniegu, lodzie i mokrej nawierzchni ma zimą...