0,00 zł

Brak produktów w koszyku.

Strona głównaNa CzasieZachęcanie przez zniechęcanie?

Zachęcanie przez zniechęcanie?

Opublikowano:

Autopromocja

spot_img

Reklamy, w których przypomina się o szkodliwości palenia – o jego wpływie na nasze zdrowie i wygląd – mogą paradoksalnie zwiększać liczbę wypalanych papierosów.

 

Palacz przeżywa stres związany z podawanymi w reklamie negatywnymi informacjami na temat palenia, a z drugiej strony – z chęcią zapalenia. Co więc robi, żeby go zredukować? Sięga po papierosa. Na to wskazują wyniki jednego z badań przeprowadzonych przez dr. Norberta Maliszewskiego z Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.

 

Argumenty wysuwane w antynikotynowych kampaniach reklamowych sprawiają, że palacz natychmiast wymyśla kontrargumenty, aby bronić swojej pozytywnej postawy wobec palenia. 

Najnowsze Artykuły

WIĘCEJ PODOBNYCH

Test odkurzaczy pionowych: Drogi nie znaczy dobry

60 PIONOWYCH ODKURZACZY AKUMULATOROWYCH W TEŚCIE: Na dobry odkurzacz pionowy bezprzewodowy trzeba wydać około...

Szkodliwe substancje w tanim foteliku

17 FOTELIKÓW SAMOCHODOWYCH W TEŚCIE: Uwaga! Test fotelików samochodowych 2024 ujawnił, że w jednym...

Test odkurzaczy: Najtańszy lepszy niż drogie

43 ODKURZACZE W TEŚCIE: Nowy test odkurzaczy odkrywa sporo dobrych modeli, w tym jeden...