0,00 zł

Brak produktów w koszyku.

Siła zdjęcia

Opublikowano:

Autopromocja

spot_img

W internecie kupujemy oczami – aż 81 % osób wybierając produkty do porównania cen, kieruje się ich zdjęciami.

 

W badaniu przeprowadzonym przez serwis Okazje.info sprawdzono, jakie elementy najczęściej decydują o przejściu na stronę produktu ze strony kategorii. Dla 50 najpopularniejszych kategorii w zdjęcia klikało 81% internautów, w nazwy produktów – zaledwie 7,6%.

 

Według nazwy wybierane są głównie elektronika i sprzęt AGD: aparaty cyfrowe (51% kliknięć w nazwę), urządzenia wielofunkcyjne (46%) czy zmywarki (44%). Według zdjęć zaś – produkty z kategorii „odzież i obuwie”, „dom i ogród”, a także artykuły dla dzieci. Powiązanie między zdjęciem a przejściem na stronę produktu jest tutaj bardzo wyraźne.

 

Co ciekawe, w kategorii „serwisy obiadowe” aż 97 % przeglądających wybiera produkty, klikając w ich zdjęcia. Podobne wartości uzyskały kategorie: zestawy kuchenne i jadalniane (95% kliknięć w zdjęcia produktów) oraz płaszcze damskie (94%). W taki sam sposób wybierana jest… broń (95%).

 

– Zdjęcie jest głównym elementem, który zachęca internautów do przejścia na strony konwersyjne. Jest to zgodne z naszym naturalnym sposobem komunikowania się. Według niektórych analiz mózg człowieka odbiera za pomocą bodźców wizualnych nawet 90% informacji o otoczeniu – tłumaczy Bartłomiej Dymecki z Okazje.info. 

Najnowsze Artykuły

WIĘCEJ PODOBNYCH

Zbadaliśmy pestycydy w pomidorach z Lidla i Biedronki

Po teście jabłek kolej na pomidory. Okazuje się, że one również zawierają pozostałości pestycydów....

Jabłka z Lidla gorsze niż z Biedronki

Fundacja Pro-Test wykryła aż dziewięć różnych pestycydów w jabłkach z Lidla. W jabłkach z...

Test słuchawek: Od ucha do ucha

14 SŁUCHAWEK NAUSZNYCH W TEŚCIE: Test słuchawek wyłonił najlepsze modele. Okazuje się, że za...