0,00 zł

Brak produktów w koszyku.

Strona głównaNa CzasieReklama wprost do mózgów

Reklama wprost do mózgów

Opublikowano:

spot_img

Podczas kupowania kierujemy się marką w większym stopniu, niż nam się wydaje.

To, jak istotna jest dla konsumentów marka, udowodniły badania neurologa Reada Montague’a z Baylor College of Medicine. Studiując wyniki sondaży prowadzonych wśród konsumentów Coca-Coli i Pepsi spostrzegł on ciekawe zjawisko. Otóż kiedy ankietowani próbowali oba napoje, nie wiedząc, który jest który, około połowa wskazywała na Pepsi jako na napój smaczniejszy. Jednak podczas takiej samej degustacji, tyle że z ujawnionymi nazwami napojów, dla ¾ uczestników badania smaczniejsza okazywała się Coca-Cola. Wygrała jako marka bardziej rozpoznawalna. Nic dziwnego, że neuromarketing, czyli nauka o reakcjach mózgu na reklamy i marki, jest tak doceniana przez producentów. 

Najnowsze Artykuły

WIĘCEJ PODOBNYCH

Jaki odkurzacz jest dobry i tani?

65 ODKURZACZY W TEŚCIE: Czy droższy znaczy lepszy? Okazuje się, że w przypadku odkurzaczy...

Jaki ekspres kupić?

31 EKSPRESÓW DO KAWY W TEŚCIE: Ekspres automatyczny czy kapsułkowy? A może ręczny? Jaki...