0,00 zł

Brak produktów w koszyku.

Strona głównaNa CzasieReklama wprost do mózgów

Reklama wprost do mózgów

Opublikowano:

Autopromocja

spot_img

Podczas kupowania kierujemy się marką w większym stopniu, niż nam się wydaje.

To, jak istotna jest dla konsumentów marka, udowodniły badania neurologa Reada Montague’a z Baylor College of Medicine. Studiując wyniki sondaży prowadzonych wśród konsumentów Coca-Coli i Pepsi spostrzegł on ciekawe zjawisko. Otóż kiedy ankietowani próbowali oba napoje, nie wiedząc, który jest który, około połowa wskazywała na Pepsi jako na napój smaczniejszy. Jednak podczas takiej samej degustacji, tyle że z ujawnionymi nazwami napojów, dla ¾ uczestników badania smaczniejsza okazywała się Coca-Cola. Wygrała jako marka bardziej rozpoznawalna. Nic dziwnego, że neuromarketing, czyli nauka o reakcjach mózgu na reklamy i marki, jest tak doceniana przez producentów. 

Najnowsze Artykuły

WIĘCEJ PODOBNYCH

Test małych telewizorów: Telewizor idealny

43 TELEWIZORY 32-50 cali W TEŚCIE: Ten test małych telewizorów pokazał, że nie zawsze...

Pojedynek gigantów, czyli duże telewizory w teście

64 TELEWIZORY 55-65 CALI W TEŚCIE: 29 telewizorów z testu okazało się jedynie dostatecznych....

Zdrowe jedzenie z frytkownicy? – Test

46 FRYTKOWNIC BEZTŁUSZCZOWYCH W TEŚCIE: Frytki bez tłuszczu z frytkownicy? Frytkownica beztłuszczowa, inaczej airfryer,...