0,00 zł

Brak produktów w koszyku.

Strona głównaNa CzasieReklama wprost do mózgów

Reklama wprost do mózgów

Opublikowano:

Autopromocja

spot_img

Podczas kupowania kierujemy się marką w większym stopniu, niż nam się wydaje.

To, jak istotna jest dla konsumentów marka, udowodniły badania neurologa Reada Montague’a z Baylor College of Medicine. Studiując wyniki sondaży prowadzonych wśród konsumentów Coca-Coli i Pepsi spostrzegł on ciekawe zjawisko. Otóż kiedy ankietowani próbowali oba napoje, nie wiedząc, który jest który, około połowa wskazywała na Pepsi jako na napój smaczniejszy. Jednak podczas takiej samej degustacji, tyle że z ujawnionymi nazwami napojów, dla ¾ uczestników badania smaczniejsza okazywała się Coca-Cola. Wygrała jako marka bardziej rozpoznawalna. Nic dziwnego, że neuromarketing, czyli nauka o reakcjach mózgu na reklamy i marki, jest tak doceniana przez producentów. 

Najnowsze Artykuły

WIĘCEJ PODOBNYCH

Test słuchawek: Od ucha do ucha

14 SŁUCHAWEK NAUSZNYCH W TEŚCIE: Test słuchawek wyłonił najlepsze modele. Okazuje się, że za...

Najlepsza szczoteczka dla malucha

8 ELEKTRYCZNYCH SZCZOTECZEK DLA DZIECI W TEŚCIE: Zadbaj o zdrowe zęby swojego dziecka za...

Test kasków: Tylko dwa dobrze chronią

10 KASKÓW NARCIARSKICH I SNOWBOARDOWYCH W TEŚCIE: W tym teście znajdziesz wyniki badań kasków...