0,00 zł

Brak produktów w koszyku.

Strona głównaNa CzasiePopcorn uodparnia na reklamy

Popcorn uodparnia na reklamy

Opublikowano:

Autopromocja

spot_img

Jesz w kinie popcorn? W takim razie reklamy wyświetlane przed filmem nie mają na ciebie wpływu.

 

Reklamy, w których pokazywane są nowe produkty, nie są skuteczne, jeżeli ich odbiorcy właśnie zajadają się popcornem – do takich wniosków doszli niemieccy naukowcy z uniwersytetu w Kolonii.

 

Przeprowadzili oni psychologiczny eksperyment, z którego wynika, że do procesu zapamiętywania nieznanych nazw produktów potrzebna jest pusta buzia. Dlaczego? W trakcie przyswajania sobie nowej nazwy powtarzamy ją bezwiednie i bezgłośnie. A nie da się tego robić z pełnymi ustami. 

Najnowsze Artykuły

WIĘCEJ PODOBNYCH

Dobre też wśród tanich

28 SZCZOTECZEK ELEKTRYCZNYCH W TEŚCIE: Większość szczoteczek z testu czyści zęby bardzo dobrze. Problemy...

Test ekspresów do kawy: Wybierz tani i dobry

31 EKSPRESÓW DO KAWY W TEŚCIE: Czy dobry ekspres musi być drogi? Nowy test...

Test oczyszczaczy: W poszukiwaniu czystego powietrza

7 OCZYSZCZACZY POWIETRZA W TEŚCIE: Jaki oczyszczacz powietrza kupić? Taki, który skutecznie usuwa wirusy,...