0,00 zł

Brak produktów w koszyku.

Strona głównaNa CzasiePopcorn uodparnia na reklamy

Popcorn uodparnia na reklamy

Opublikowano:

spot_img

Jesz w kinie popcorn? W takim razie reklamy wyświetlane przed filmem nie mają na ciebie wpływu.

 

Reklamy, w których pokazywane są nowe produkty, nie są skuteczne, jeżeli ich odbiorcy właśnie zajadają się popcornem – do takich wniosków doszli niemieccy naukowcy z uniwersytetu w Kolonii.

 

Przeprowadzili oni psychologiczny eksperyment, z którego wynika, że do procesu zapamiętywania nieznanych nazw produktów potrzebna jest pusta buzia. Dlaczego? W trakcie przyswajania sobie nowej nazwy powtarzamy ją bezwiednie i bezgłośnie. A nie da się tego robić z pełnymi ustami. 

Najnowsze Artykuły

WIĘCEJ PODOBNYCH

Jaki odkurzacz jest dobry i tani?

65 ODKURZACZY W TEŚCIE: Czy droższy znaczy lepszy? Okazuje się, że w przypadku odkurzaczy...

Jaki ekspres kupić?

31 EKSPRESÓW DO KAWY W TEŚCIE: Ekspres automatyczny czy kapsułkowy? A może ręczny? Jaki...