0,00 zł

Brak produktów w koszyku.

Strona głównaNa CzasiePopcorn uodparnia na reklamy

Popcorn uodparnia na reklamy

Opublikowano:

Autopromocja

spot_img

Jesz w kinie popcorn? W takim razie reklamy wyświetlane przed filmem nie mają na ciebie wpływu.

 

Reklamy, w których pokazywane są nowe produkty, nie są skuteczne, jeżeli ich odbiorcy właśnie zajadają się popcornem – do takich wniosków doszli niemieccy naukowcy z uniwersytetu w Kolonii.

 

Przeprowadzili oni psychologiczny eksperyment, z którego wynika, że do procesu zapamiętywania nieznanych nazw produktów potrzebna jest pusta buzia. Dlaczego? W trakcie przyswajania sobie nowej nazwy powtarzamy ją bezwiednie i bezgłośnie. A nie da się tego robić z pełnymi ustami. 

Najnowsze Artykuły

WIĘCEJ PODOBNYCH

Wielki test lodówek

87 CHŁODZIARKO-ZAMRAŻAREK W TEŚCIE: Nie kieruj się marką, kiedy wybierasz nową lodówkę. Nasz test...

Test butów trekkingowych

10 PAR BUTÓW W TEŚCIE: Z membraną czy bez? Test butów trekkingowych pokazał, że...

Test pralek: Tania jest najlepsza

57 PRALEK W TEŚCIE: Mimo że ich ceny rzadko schodzą poniżej 2000 zł, ten...