0,00 zł

Brak produktów w koszyku.

Strona głównaNa CzasiePopcorn uodparnia na reklamy

Popcorn uodparnia na reklamy

Opublikowano:

Autopromocja

spot_img

Jesz w kinie popcorn? W takim razie reklamy wyświetlane przed filmem nie mają na ciebie wpływu.

 

Reklamy, w których pokazywane są nowe produkty, nie są skuteczne, jeżeli ich odbiorcy właśnie zajadają się popcornem – do takich wniosków doszli niemieccy naukowcy z uniwersytetu w Kolonii.

 

Przeprowadzili oni psychologiczny eksperyment, z którego wynika, że do procesu zapamiętywania nieznanych nazw produktów potrzebna jest pusta buzia. Dlaczego? W trakcie przyswajania sobie nowej nazwy powtarzamy ją bezwiednie i bezgłośnie. A nie da się tego robić z pełnymi ustami. 

Najnowsze Artykuły

WIĘCEJ PODOBNYCH

Kawa z domowego automatu

39 AUTOMATYCZNYCH EKSPRESÓW DO KAWY W TEŚCIE: Kremowe cappuccino czy mocne espresso? Znajdź ekspres...

Test golarek: Ostra, lecz delikatna

9 GOLAREK ELEKTRYCZNYCH W TEŚCIE: Niektóre golarki szarpią skórę albo nie są wodoszczelne. Jest...

Najtańszy oczyszczacz w czołówce testu

12 OCZYSZCZACZY W TEŚCIE: W nowym teście oczyszczaczy powietrza w szranki stanęło 12 modeli....