0,00 zł

Brak produktów w koszyku.

Strona głównaNa CzasiePopcorn uodparnia na reklamy

Popcorn uodparnia na reklamy

Opublikowano:

Autopromocja

spot_img

Jesz w kinie popcorn? W takim razie reklamy wyświetlane przed filmem nie mają na ciebie wpływu.

 

Reklamy, w których pokazywane są nowe produkty, nie są skuteczne, jeżeli ich odbiorcy właśnie zajadają się popcornem – do takich wniosków doszli niemieccy naukowcy z uniwersytetu w Kolonii.

 

Przeprowadzili oni psychologiczny eksperyment, z którego wynika, że do procesu zapamiętywania nieznanych nazw produktów potrzebna jest pusta buzia. Dlaczego? W trakcie przyswajania sobie nowej nazwy powtarzamy ją bezwiednie i bezgłośnie. A nie da się tego robić z pełnymi ustami. 

Najnowsze Artykuły

WIĘCEJ PODOBNYCH

Test zamrażarek: znamy najlepszą

11 ZAMRAŻAREK W TEŚCIE: Najlepsze zamrażarki z testu potrafią przez długi czas zachować świeżość...

Te ekspresy do kawy są najlepsze

15 EKSPRESÓW KAPSUŁKOWYCH I RĘCZNYCH W TEŚCIE: Które ekspresy kapsułkowe i ręczne są najlepsze?...

Tani ekspres lepszy od drogich

50 AUTOMATYCZNYCH EKSPRESÓW DO KAWY W TEŚCIE: Niecałe 1600 zł – tyle kosztuje dobry...