0,00 zł

Brak produktów w koszyku.

Strona głównaNa CzasieOferta (nie)specjalna

Oferta (nie)specjalna

Opublikowano:

Autopromocja

spot_img

Oferty wycieczek z reklam biur podróży zamieszczanych w gazetach nie zawsze są prawdziwe – wynika z badania przeprowadzonego w Wielkiej Brytanii.

 

Połowa ofert turystycznych z reklam nie była dostępna za podaną w reklamie cenę. Okazywało się, że trzeba by za nie zapłacić od 9 do 86 funtów więcej od osoby. Wycieczka z reklamy często w rzeczywistości okazuje się też zupełnie czymś innym niż mogłoby się wydawać. Do takich wniosków doszli eksperci z brytyjskiego magazynu konsumenckiego „Which?”.

 

Na przykład pewna oferta specjalna wyjazdu na Cypr obiecywała siedem noclegów w hotelu czterogwiazdkowym, z bezpłatnym wypożyczeniem samochodu. Tyle że w rzeczywistości okazywało się, iż samochód za darmo można było dostać tylko na… jeden dzień. Co więcej, podczas próby zakupu reklamowanej wycieczki, pracownik biura podróży usiłował wepchnąć dziennikarzom przeprowadzającym badanie całkowicie inny hotel, do którego trzeba było dopłacić 157 funtów.

 

Niektóre ceny podane w reklamach zgadzały się ze stanem faktycznym, tyle tylko, że na przykład pokój był gorszy albo wyżywienie niepełne.

 

Co ciekawe, dwie z przeanalizowanych ofert okazały się tańsze niż w reklamach. Na przykład wycieczka do Egiptu została przeceniona z 329 funtów do 325, jeżeli miałaby odbyć się w lutym, i do 294 – jeśli wyjazd byłby w marcu.

 

Jak zauważa magazyn „Which?”, takie niezgodności informacji podanych w reklamach ofert turystycznych z tym, co możemy otrzymać w rzeczywistości, sprawia, że konsumenci czują się oszukiwani. 

Najnowsze Artykuły

WIĘCEJ PODOBNYCH

Wielki test lodówek

87 CHŁODZIARKO-ZAMRAŻAREK W TEŚCIE: Nie kieruj się marką, kiedy wybierasz nową lodówkę. Nasz test...

Test butów trekkingowych

10 PAR BUTÓW W TEŚCIE: Z membraną czy bez? Test butów trekkingowych pokazał, że...

Test pralek: Tania jest najlepsza

57 PRALEK W TEŚCIE: Mimo że ich ceny rzadko schodzą poniżej 2000 zł, ten...