0,00 zł

Brak produktów w koszyku.

Numer jeden

Opublikowano:

Autopromocja

spot_img

Fundacja Pro-Test zmieniła swoje logo. Prosta forma i jedynka symbolizująca najlepsze produkty to główne zmiany.

 

Duży czerwony prostokąt, mniejszy – czarny z nazwą „Pro-Test” i duża jedynka – to nowy logotyp Fundacji Pro-Test.

 

Numer jeden w teście – takich produktów życzymy sobie wszyscy. Jedynka w naszym logotypie symbolizuje właśnie tą najlepszą jakość potwierdzoną niezależnymi testami.

 

Nowe logo widoczne będzie nie tylko na naszej stronie. Zobaczycie je również na znaczkach, umieszczanych przez producentów na produktach, które dobrze wychodzą w testach.

 

Jesteśmy ciekawi Waszych opinii o nowym logotypie Pro-Testu. Podzielcie się nimi na naszym profilu na Facebooku! 

Najnowsze Artykuły

WIĘCEJ PODOBNYCH

Test słuchawek: Od ucha do ucha

14 SŁUCHAWEK NAUSZNYCH W TEŚCIE: Test słuchawek wyłonił najlepsze modele. Okazuje się, że za...

Najlepsza szczoteczka dla malucha

8 ELEKTRYCZNYCH SZCZOTECZEK DLA DZIECI W TEŚCIE: Zadbaj o zdrowe zęby swojego dziecka za...

Test kasków: Tylko dwa dobrze chronią

10 KASKÓW NARCIARSKICH I SNOWBOARDOWYCH W TEŚCIE: W tym teście znajdziesz wyniki badań kasków...