0,00 zł

Brak produktów w koszyku.

Numer jeden

Opublikowano:

Autopromocja

spot_img

Fundacja Pro-Test zmieniła swoje logo. Prosta forma i jedynka symbolizująca najlepsze produkty to główne zmiany.

 

Duży czerwony prostokąt, mniejszy – czarny z nazwą „Pro-Test” i duża jedynka – to nowy logotyp Fundacji Pro-Test.

 

Numer jeden w teście – takich produktów życzymy sobie wszyscy. Jedynka w naszym logotypie symbolizuje właśnie tą najlepszą jakość potwierdzoną niezależnymi testami.

 

Nowe logo widoczne będzie nie tylko na naszej stronie. Zobaczycie je również na znaczkach, umieszczanych przez producentów na produktach, które dobrze wychodzą w testach.

 

Jesteśmy ciekawi Waszych opinii o nowym logotypie Pro-Testu. Podzielcie się nimi na naszym profilu na Facebooku! 

Najnowsze Artykuły

WIĘCEJ PODOBNYCH

Rodzynki nafaszerowane pestycydami

3 MARKI RODZYNKÓW W TEŚCIE: Wszystkie rodzynki z testu zawierają pozostałości pestycydów. W każdych...

Chemia w jogurcie – test

9 JOGURTÓW W TEŚCIE: Jogurt to zdrowe bakterie, dobre źródło białka i wapnia. Sprawdziliśmy,...

Test opon letnich: Wiele dobrych, jedne niebezpieczne

17 OPON LETNICH W TEŚCIE: Dobre opony letnie muszą skutecznie hamować na mokrej i...