0,00 zł

Brak produktów w koszyku.

Numer jeden

Opublikowano:

Autopromocja

spot_img

Fundacja Pro-Test zmieniła swoje logo. Prosta forma i jedynka symbolizująca najlepsze produkty to główne zmiany.

 

Duży czerwony prostokąt, mniejszy – czarny z nazwą „Pro-Test” i duża jedynka – to nowy logotyp Fundacji Pro-Test.

 

Numer jeden w teście – takich produktów życzymy sobie wszyscy. Jedynka w naszym logotypie symbolizuje właśnie tą najlepszą jakość potwierdzoną niezależnymi testami.

 

Nowe logo widoczne będzie nie tylko na naszej stronie. Zobaczycie je również na znaczkach, umieszczanych przez producentów na produktach, które dobrze wychodzą w testach.

 

Jesteśmy ciekawi Waszych opinii o nowym logotypie Pro-Testu. Podzielcie się nimi na naszym profilu na Facebooku! 

Najnowsze Artykuły

WIĘCEJ PODOBNYCH

Czy eko jest eko? Zaskakujące wyniki testu

Polacy kupują produkty bio, bo chcą jeść zdrowo i unikać chemii. Ale czy zawsze...

Test odkurzaczy pionowych: Drogi nie znaczy dobry

60 PIONOWYCH ODKURZACZY AKUMULATOROWYCH W TEŚCIE: Na dobry odkurzacz pionowy bezprzewodowy trzeba wydać około...

Szkodliwe substancje w tanim foteliku

17 FOTELIKÓW SAMOCHODOWYCH W TEŚCIE: Uwaga! Test fotelików samochodowych 2024 ujawnił, że w jednym...