0,00 zł

Brak produktów w koszyku.

Strona głównaNa CzasieNieuczciwe hipermarkety

Nieuczciwe hipermarkety

Opublikowano:

spot_img

Polscy konsumenci podejrzewają hipermarkety o nieuczciwe działania. I to zarówno wobec samych klientów, jak i swoich pracowników.

Tylko 34% Polaków uważa super- i hipermakrety za raczej uczciwe wobec swoich klientów – wynika badania On Board PR Ecco Network oraz PBS DGA. Natomiast blisko 1/3 badanych (30,1%) uważa super- i hipermarkety za raczej nieuczciwe wobec konsumentów. Wśród nich aż 8% badanych zdecydowanie twierdzi, że sklepy wielkopowierzchniowe przejawiają nieuczciwość wobec osób robiących w nich zakupy.

Co prawda 34% Polaków deklaruje, że super- i hipermarkety są raczej uczciwe wobec własnych klientów, nie oznacza to jednak, że o tej uczciwości jesteśmy zdecydowanie przekonani – wierzy w nią tylko 4% respondentów.

Mimo wszystko w porównaniu z opiniami Polaków sprzed kilku lat, sytuacja i tak się poprawiła na korzyść wizerunku dużych sklepów. – Należy podkreślić, że następuje społeczna zmiana w zakresie zaufania do sklepów wielkopowierzchniowych. W 2006 roku nie ufało i raczej nie ufało im 64% badanych, dziś takie wskazania deklaruje 30% Polaków. W długofalowej perspektywie można więc zauważyć pozytywny trend i efekty działań zmierzających do poprawy reputacji prowadzonych przez super- i hipermarkety – podkreśla Dorota Ciszek z On Board PR.

A co sądzimy o uczciwości sieci handlowych wobec swoich pracowników? W oczach badanych wypada ona znacznie gorzej niż uczciwość wobec klientów. Wyniki ankiety pokazują, że niemal co drugi badany Polak (47%) uważa, że sklepy lub hipermarkety nie traktują uczciwie swoich pracowników. Przeciwnie deklaruje tylko 14% osób.

Najnowsze Artykuły

WIĘCEJ PODOBNYCH

Jaki odkurzacz jest dobry i tani?

65 ODKURZACZY W TEŚCIE: Czy droższy znaczy lepszy? Okazuje się, że w przypadku odkurzaczy...

Jaki ekspres kupić?

31 EKSPRESÓW DO KAWY W TEŚCIE: Ekspres automatyczny czy kapsułkowy? A może ręczny? Jaki...