Szklany bezprzewodowy czajnik, który był sprzedawany w polskich sklepach Tchibo we wrześniu i grudniu 2007 r. oraz w marcu 2008 r., jest teraz wycofywany z rynku. Powód? Jego uchwyt może się urwać. W Niemczech już 30 osób poparzyło się z tego powodu.
Trzy lata temu szklany czajnik Tchibo pojawił się w sprzedaży. Od tego czasu materiał, z którego został wykonany, mógł się zużyć – poinformował jego producent. To sprawia, że uchwyt czajnika może się urwać. Jeśli czajnik z wrzącą wodą się wtedy przewróci albo spadnie na podłogę, może dojść do poparzenia. 30 takich wypadków zgłoszono już w Niemczech, gdzie czajnik był również sprzedawany.
Dlatego producent apeluje do konsumentów, by zaprzestali używania czajnika. Numer tego artykułu to: 241309. Można go znaleźć na spodzie urządzenia. Czajnik można zwrócić albo w dowolnym sklepie Tchibo, albo odsyłając go na koszt producenta, na adres, który producent poda, kiedy zadzwonimy pod bezpłatny numer telefonu 00 800 433 266 88 (w godz. 8.00-22.00). Koszty zakupu czajnika zostaną każdemu zwrócone.