0,00 zł

Brak produktów w koszyku.

Strona głównaNa CzasieGazetki reklamowe zwiększają czytelnictwo

Gazetki reklamowe zwiększają czytelnictwo

Opublikowano:

spot_img

Nic nie może się równać z nakładami gazetek reklamowych i ich poczytnością. Aż 88% mieszkańców miast czyta periodyki o promocjach co najmniej raz w tygodniu. Ich łączne roczne nakłady sięgają nawet 6 mld egzemplarzy, co oznacza, że na każdego Polaka przypada 150 gazetek na 365 kalendarzowych dni. Ostatnio Polacy coraz częściej sięgają po ich wersje cyfrowe.

 

Choć z czytaniem książek jesteśmy na bakier, to o analfabetyzm nie musimy się obawiać. Polak uwielbia bowiem czytać gazetki reklamowe. A że przy okazji liczy i sprawdza, gdzie mu się bardziej opłaca kupić kilogram wieprzowiny, to i problemu z matematyką mieć nie powinien.

 

Jak wynika z badań firmy ABR Sesta, w zeszłym roku wychodziło u nas blisko 8500 tego typu publikacji. We wszystkich można było znaleźć aż 1,7 mln promocji – podaje portal money.pl.

 

Ceną jakiego produktu Lidl, Biedronka czy Tesco chwaliły się najczęściej? Bezapelacyjnym liderem jest łopatka wieprzowa bez kości. W gazetkach wystąpiła aż 626 razy!

 

Co ciekawe, tak jak ginie rynek tradycyjnej papierowej prasy, tak samo zmienia się i wydawnictwo reklamowych periodyków. Teraz coraz częściej sprawdzamy ceny w smartfonach. Najpopularniejsza tego typu aplikacja Blix ma ponad milion ściągnięć. A przed świętami Bożego Narodzenia gazetkę Biedronki obejrzano w niej aż 800 tys. razy! – donosi portal money.pl

Źródło: money.pl 

Najnowsze Artykuły

WIĘCEJ PODOBNYCH

Jaki odkurzacz jest dobry i tani?

65 ODKURZACZY W TEŚCIE: Czy droższy znaczy lepszy? Okazuje się, że w przypadku odkurzaczy...

Jaki ekspres kupić?

31 EKSPRESÓW DO KAWY W TEŚCIE: Ekspres automatyczny czy kapsułkowy? A może ręczny? Jaki...