0,00 zł

Brak produktów w koszyku.

Wykwintne zakupy

Opublikowano:

Autopromocja

spot_img

Przymiotnik „francuski” na całym świecie oznacza elegancję i wysoką jakość. Produkty znad Sekwany – wina, perfumy, sery – uznaje się za luksus. A Francuzi są tego świadomi. Pielęgnują narodową dumę i, jako konsumenci, żądają „czterech czterech”: Sécurité, Santé, Satisfaction, Saveur. Bezpieczeństwo, zdrowie, satysfakcja, smak. Czy w epoce hipermarketów nadal je otrzymują?

Najnowsze Artykuły

WIĘCEJ PODOBNYCH

Wielki test air fryerów

91 AIR FRYERÓW W TEŚCIE: Mają przyrządzać potrawy zdrowiej, bo bez dużej ilości tłuszczu....

Polskie czereśnie nafaszerowane zakazanymi pestycydami

Wyniki testu szokują: Polskie czereśnie nafaszerowane pestycydami z czarnego rynku! Za to importowane niemal...

Test dżemów ekologicznych. Sprawdziliśmy pestycydy

4 DŻEMY BIO W TEŚCIE: Postanowiliśmy sprawdzić, czy ekologiczny dżem truskawkowy to kolejna marketingowa...