0,00 zł

Brak produktów w koszyku.

Wykwintne zakupy

Opublikowano:

Autopromocja

spot_img

Przymiotnik „francuski” na całym świecie oznacza elegancję i wysoką jakość. Produkty znad Sekwany – wina, perfumy, sery – uznaje się za luksus. A Francuzi są tego świadomi. Pielęgnują narodową dumę i, jako konsumenci, żądają „czterech czterech”: Sécurité, Santé, Satisfaction, Saveur. Bezpieczeństwo, zdrowie, satysfakcja, smak. Czy w epoce hipermarketów nadal je otrzymują?

Najnowsze Artykuły

WIĘCEJ PODOBNYCH

Test małych telewizorów: Telewizor idealny

43 TELEWIZORY 32-50 cali W TEŚCIE: Ten test małych telewizorów pokazał, że nie zawsze...

Pojedynek gigantów, czyli duże telewizory w teście

64 TELEWIZORY 55-65 CALI W TEŚCIE: 29 telewizorów z testu okazało się jedynie dostatecznych....

Zdrowe jedzenie z frytkownicy? – Test

46 FRYTKOWNIC BEZTŁUSZCZOWYCH W TEŚCIE: Frytki bez tłuszczu z frytkownicy? Frytkownica beztłuszczowa, inaczej airfryer,...