0,00 zł

Brak produktów w koszyku.

Savoir-Survivre

Opublikowano:

Autopromocja

spot_img

Słynącym z czujności Indianom na prerii wystarczały wyostrzone zmysły. Współcześni konsumenci muszą zapisać się do szkoły przeżycia, aby po krótszym lub dłuższym upływie czasu nie żałować skutków swojej indolencji. Mogą być one nieodwracalne i śmiertelnie poważne. Ciężka choroba i inwalidztwo oraz nieodłączna ruina finansowa w związku z utratą zdolności zarobkowania i rozpaczliwymi próbami odzyskania choćby części utraconego zdrowia to dwa ostrza miecza Damoklesa wiszącego nad głowami konsumentów nieświadomych zagrożeń zdrowia.

Najnowsze Artykuły

WIĘCEJ PODOBNYCH

Test odkurzaczy pionowych: Drogi nie znaczy dobry

60 PIONOWYCH ODKURZACZY AKUMULATOROWYCH W TEŚCIE: Na dobry odkurzacz pionowy bezprzewodowy trzeba wydać około...

Szkodliwe substancje w tanim foteliku

17 FOTELIKÓW SAMOCHODOWYCH W TEŚCIE: Uwaga! Test fotelików samochodowych 2024 ujawnił, że w jednym...

Test odkurzaczy: Najtańszy lepszy niż drogie

43 ODKURZACZE W TEŚCIE: Nowy test odkurzaczy odkrywa sporo dobrych modeli, w tym jeden...