0,00 zł

Brak produktów w koszyku.

Savoir-Survivre

Opublikowano:

Autopromocja

spot_img

Słynącym z czujności Indianom na prerii wystarczały wyostrzone zmysły. Współcześni konsumenci muszą zapisać się do szkoły przeżycia, aby po krótszym lub dłuższym upływie czasu nie żałować skutków swojej indolencji. Mogą być one nieodwracalne i śmiertelnie poważne. Ciężka choroba i inwalidztwo oraz nieodłączna ruina finansowa w związku z utratą zdolności zarobkowania i rozpaczliwymi próbami odzyskania choćby części utraconego zdrowia to dwa ostrza miecza Damoklesa wiszącego nad głowami konsumentów nieświadomych zagrożeń zdrowia.

Najnowsze Artykuły

WIĘCEJ PODOBNYCH

Test opon letnich: Wiele dobrych, jedne niebezpieczne

17 OPON LETNICH W TEŚCIE: Dobre opony letnie muszą skutecznie hamować na mokrej i...

Papryka z Lidla czy Biedronki? Wiemy, która ma pestycydy

Są wyniki kolejnych badań na zawartość pestycydów. Tym razem do laboratorium oddaliśmy czerwoną paprykę...

Test zmywarek: mniej niż połowa dobrych

30 ZMYWAREK W TEŚCIE: Nowy test zmywarek pokazał, że nie zawsze drogi model jest...