0,00 zł

Brak produktów w koszyku.

Strona głównaArtykułyReklama kinowa z perspektywy konsumenta

Reklama kinowa z perspektywy konsumenta

Opublikowano:

Autopromocja

spot_img

Czy zdarzyło Ci się kiedyś zrezygnować z pójścia do kina tylko z powodu reklam, o których wiedziałeś, że będą wyświetlane przed seansem? Odpowiedź większości czytelników będzie prawdopodobnie przecząca. Jednak dla wielu osób konieczność obejrzenia bloku reklamowego jest nieprzyjemnym elementem związanym z wyjściem do kina. I nie jest to wyłącznie kwestia lubienia lub nie spotów reklamowych…

Przyglądając się temu bliżej z punktu widzenia konsumenta, dostrzegamy istotne problemy dotyczące reklamy kinowej (skupimy się tutaj na reklamie kinowej rozumianej jako przekaźniku; kwestia uczciwości, rzetelności i profesjonalizmu reklamy jako formy przekazu pozostaje osobnym zagadnieniem).

Najnowsze Artykuły

WIĘCEJ PODOBNYCH

Test opon letnich: Wiele dobrych, jedne niebezpieczne

17 OPON LETNICH W TEŚCIE: Dobre opony letnie muszą skutecznie hamować na mokrej i...

Papryka z Lidla czy Biedronki? Wiemy, która ma pestycydy

Są wyniki kolejnych badań na zawartość pestycydów. Tym razem do laboratorium oddaliśmy czerwoną paprykę...

Test zmywarek: mniej niż połowa dobrych

30 ZMYWAREK W TEŚCIE: Nowy test zmywarek pokazał, że nie zawsze drogi model jest...