0,00 zł

Brak produktów w koszyku.

Strona głównaArtykułyReklama kinowa z perspektywy konsumenta

Reklama kinowa z perspektywy konsumenta

Opublikowano:

Autopromocja

spot_img

Czy zdarzyło Ci się kiedyś zrezygnować z pójścia do kina tylko z powodu reklam, o których wiedziałeś, że będą wyświetlane przed seansem? Odpowiedź większości czytelników będzie prawdopodobnie przecząca. Jednak dla wielu osób konieczność obejrzenia bloku reklamowego jest nieprzyjemnym elementem związanym z wyjściem do kina. I nie jest to wyłącznie kwestia lubienia lub nie spotów reklamowych…

Przyglądając się temu bliżej z punktu widzenia konsumenta, dostrzegamy istotne problemy dotyczące reklamy kinowej (skupimy się tutaj na reklamie kinowej rozumianej jako przekaźniku; kwestia uczciwości, rzetelności i profesjonalizmu reklamy jako formy przekazu pozostaje osobnym zagadnieniem).

Najnowsze Artykuły

iPad Pro M5 – czy warto wymieniać? Test nowego tabletu Apple

Nowy iPad Pro M5 (2025) to nie rewolucja, a raczej spokojna ewolucja poprzedniego modelu...

5 błędów w praniu. Sprawdź, czy też je popełniasz

Nie zawsze powodem tego, że twoje ubrania się niszczą, jest ich słaba jakość. Często...

Pestycydy w produktach Chodakowskiej i Lewandowskiej

Aż 11 pestycydów w jednym batoniku dla dzieci i tylko jeden spośród dziewięciu przebadanych...

Test opon zimowych 2025: 11 modeli nie zdało!

31 OPON ZIMOWYCH W TEŚCIE: Aż 11 z 31 przebadanych opon uzyskało fatalne wyniki...

Partner technologiczny

WIĘCEJ PODOBNYCH

Pestycydy w produktach Chodakowskiej i Lewandowskiej

Aż 11 pestycydów w jednym batoniku dla dzieci i tylko jeden spośród dziewięciu przebadanych...

Test opon zimowych 2025: 11 modeli nie zdało!

31 OPON ZIMOWYCH W TEŚCIE: Aż 11 z 31 przebadanych opon uzyskało fatalne wyniki...

Test pralek: Znaleźliśmy tanią i dobrą

56 PRALEK W TEŚCIE: Przetestowaliśmy 56 pralek i znaleźliśmy kilka, które możemy polecić ci...