0,00 zł

Brak produktów w koszyku.

Strona głównaArtykułyReklama kinowa z perspektywy konsumenta

Reklama kinowa z perspektywy konsumenta

Opublikowano:

Autopromocja

spot_img

Czy zdarzyło Ci się kiedyś zrezygnować z pójścia do kina tylko z powodu reklam, o których wiedziałeś, że będą wyświetlane przed seansem? Odpowiedź większości czytelników będzie prawdopodobnie przecząca. Jednak dla wielu osób konieczność obejrzenia bloku reklamowego jest nieprzyjemnym elementem związanym z wyjściem do kina. I nie jest to wyłącznie kwestia lubienia lub nie spotów reklamowych…

Przyglądając się temu bliżej z punktu widzenia konsumenta, dostrzegamy istotne problemy dotyczące reklamy kinowej (skupimy się tutaj na reklamie kinowej rozumianej jako przekaźniku; kwestia uczciwości, rzetelności i profesjonalizmu reklamy jako formy przekazu pozostaje osobnym zagadnieniem).

Najnowsze Artykuły

WIĘCEJ PODOBNYCH

Zbadaliśmy pestycydy w pomidorach z Lidla i Biedronki

Po teście jabłek kolej na pomidory. Okazuje się, że one również zawierają pozostałości pestycydów....

Jabłka z Lidla gorsze niż z Biedronki

Fundacja Pro-Test wykryła aż dziewięć różnych pestycydów w jabłkach z Lidla. W jabłkach z...

Test słuchawek: Od ucha do ucha

14 SŁUCHAWEK NAUSZNYCH W TEŚCIE: Test słuchawek wyłonił najlepsze modele. Okazuje się, że za...