0,00 zł

Brak produktów w koszyku.

Strona głównaArtykułyReklama kinowa z perspektywy konsumenta

Reklama kinowa z perspektywy konsumenta

Opublikowano:

Autopromocja

spot_img

Czy zdarzyło Ci się kiedyś zrezygnować z pójścia do kina tylko z powodu reklam, o których wiedziałeś, że będą wyświetlane przed seansem? Odpowiedź większości czytelników będzie prawdopodobnie przecząca. Jednak dla wielu osób konieczność obejrzenia bloku reklamowego jest nieprzyjemnym elementem związanym z wyjściem do kina. I nie jest to wyłącznie kwestia lubienia lub nie spotów reklamowych…

Przyglądając się temu bliżej z punktu widzenia konsumenta, dostrzegamy istotne problemy dotyczące reklamy kinowej (skupimy się tutaj na reklamie kinowej rozumianej jako przekaźniku; kwestia uczciwości, rzetelności i profesjonalizmu reklamy jako formy przekazu pozostaje osobnym zagadnieniem).

Najnowsze Artykuły

WIĘCEJ PODOBNYCH

Test małych telewizorów: Telewizor idealny

43 TELEWIZORY 32-50 cali W TEŚCIE: Ten test małych telewizorów pokazał, że nie zawsze...

Pojedynek gigantów, czyli duże telewizory w teście

64 TELEWIZORY 55-65 CALI W TEŚCIE: 29 telewizorów z testu okazało się jedynie dostatecznych....

Zdrowe jedzenie z frytkownicy? – Test

46 FRYTKOWNIC BEZTŁUSZCZOWYCH W TEŚCIE: Frytki bez tłuszczu z frytkownicy? Frytkownica beztłuszczowa, inaczej airfryer,...