0,00 zł

Brak produktów w koszyku.

Strona głównaArtykułyReklama kinowa z perspektywy konsumenta

Reklama kinowa z perspektywy konsumenta

Opublikowano:

Autopromocja

spot_img

Czy zdarzyło Ci się kiedyś zrezygnować z pójścia do kina tylko z powodu reklam, o których wiedziałeś, że będą wyświetlane przed seansem? Odpowiedź większości czytelników będzie prawdopodobnie przecząca. Jednak dla wielu osób konieczność obejrzenia bloku reklamowego jest nieprzyjemnym elementem związanym z wyjściem do kina. I nie jest to wyłącznie kwestia lubienia lub nie spotów reklamowych…

Przyglądając się temu bliżej z punktu widzenia konsumenta, dostrzegamy istotne problemy dotyczące reklamy kinowej (skupimy się tutaj na reklamie kinowej rozumianej jako przekaźniku; kwestia uczciwości, rzetelności i profesjonalizmu reklamy jako formy przekazu pozostaje osobnym zagadnieniem).

Najnowsze Artykuły

WIĘCEJ PODOBNYCH

Pestycydy w truskawkach od rolnika i z bazaru

W sezonie Polacy chętnie kupują truskawki prosto od rolnika albo na bazarku. Wybierają je...

Truskawki z Biedronki gorsze niż z Lidla

Zbadaliśmy pozostałości pestycydów w polskich truskawkach z Lidla i Biedronki. W truskawkach z Biedronki...

Nieliczne roboty koszą dobrze

8 ROBOTÓW KOSZĄCYCH W TEŚCIE: Wiele automatycznych kosiarek z testu radzi sobie tylko z...