0,00 zł

Brak produktów w koszyku.

Strona głównaArtykułyPortrety konsumentów

Portrety konsumentów

Opublikowano:

Autopromocja

spot_img

Sposób spędzania wolnego czasu, upodobania co do muzyki, kuchni – teraz takie nasze cechy producenci uwzględniają w badaniach zachowań konsumenckich, zamiast tradycyjnych kategorii: wieku, wykształcenia, miejsca zamieszkania, wysokości dochodów etc.

Psychografia, czyli tworzenie portretu psychologicznego konsumenta, akcentuje więc klienta, a nie produkt. Jaki jest portret polskiego konsumenta?

Najnowsze Artykuły

WIĘCEJ PODOBNYCH

Test małych telewizorów: Telewizor idealny

43 TELEWIZORY 32-50 cali W TEŚCIE: Ten test małych telewizorów pokazał, że nie zawsze...

Pojedynek gigantów, czyli duże telewizory w teście

64 TELEWIZORY 55-65 CALI W TEŚCIE: 29 telewizorów z testu okazało się jedynie dostatecznych....

Zdrowe jedzenie z frytkownicy? – Test

46 FRYTKOWNIC BEZTŁUSZCZOWYCH W TEŚCIE: Frytki bez tłuszczu z frytkownicy? Frytkownica beztłuszczowa, inaczej airfryer,...