0,00 zł

Brak produktów w koszyku.

Strona głównaArtykułyPortrety konsumentów

Portrety konsumentów

Opublikowano:

Autopromocja

spot_img

Sposób spędzania wolnego czasu, upodobania co do muzyki, kuchni – teraz takie nasze cechy producenci uwzględniają w badaniach zachowań konsumenckich, zamiast tradycyjnych kategorii: wieku, wykształcenia, miejsca zamieszkania, wysokości dochodów etc.

Psychografia, czyli tworzenie portretu psychologicznego konsumenta, akcentuje więc klienta, a nie produkt. Jaki jest portret polskiego konsumenta?

Najnowsze Artykuły

WIĘCEJ PODOBNYCH

Te ekspresy do kawy są najlepsze

15 EKSPRESÓW KAPSUŁKOWYCH I RĘCZNYCH W TEŚCIE: Które ekspresy kapsułkowe i ręczne są najlepsze?...

Tani ekspres lepszy od drogich

50 AUTOMATYCZNYCH EKSPRESÓW DO KAWY W TEŚCIE: Niecałe 1600 zł – tyle kosztuje dobry...

Czy eko jest eko? Zaskakujące wyniki testu

Polacy kupują produkty bio, bo chcą jeść zdrowo i unikać chemii. Ale czy zawsze...