0,00 zł

Brak produktów w koszyku.

Strona głównaArtykułyPortrety konsumentów

Portrety konsumentów

Opublikowano:

Autopromocja

spot_img

Sposób spędzania wolnego czasu, upodobania co do muzyki, kuchni – teraz takie nasze cechy producenci uwzględniają w badaniach zachowań konsumenckich, zamiast tradycyjnych kategorii: wieku, wykształcenia, miejsca zamieszkania, wysokości dochodów etc.

Psychografia, czyli tworzenie portretu psychologicznego konsumenta, akcentuje więc klienta, a nie produkt. Jaki jest portret polskiego konsumenta?

Najnowsze Artykuły

WIĘCEJ PODOBNYCH

Test butów trekkingowych

10 PAR BUTÓW W TEŚCIE: Z membraną czy bez? Test butów trekkingowych pokazał, że...

Test pralek: Tania jest najlepsza

57 PRALEK W TEŚCIE: Mimo że ich ceny rzadko schodzą poniżej 2000 zł, ten...

Pestycydy w truskawkach od rolnika i z bazaru

W sezonie Polacy chętnie kupują truskawki prosto od rolnika albo na bazarku. Wybierają je...