0,00 zł

Brak produktów w koszyku.

Strona głównaArtykułyOszustwo na telefon

Oszustwo na telefon

Opublikowano:

Autopromocja

spot_img

W lutym tego roku do Federacji Konsumentów zgłosił się konsument, którego sprawa stanowi dobry przykład nowej metody oszukiwania abonentów telekomunikacyjnych. Konsument zgłosił się w imieniu swoich rodziców, którzy będąc osobami starszymi, stanowili łatwy cel oszustwa.

Sprawa zaczęła się, kiedy jeden z domowników zadzwonił na linię 0-700. Połączenie zostało natychmiast przerwane. Do rodziców konsumenta zadzwoniła jednak pewna pani, podając się za przedstawiciela firmy świadczącej usługi 0-700. Twierdziła, że mimo przerwania połączenia, musiało ono trwać dalej przez co najmniej trzy godziny, a za przerwanie połączenia jest kara finansowa. W związku z tym starsze małżeństwo miało zostać obciążone wysoką opłatą. Strasząc w ten sposób konsumentów, przygotowała sobie grunt pod oszustwo…

Najnowsze Artykuły

WIĘCEJ PODOBNYCH

Test zamrażarek: znamy najlepszą

11 ZAMRAŻAREK W TEŚCIE: Najlepsze zamrażarki z testu potrafią przez długi czas zachować świeżość...

Te ekspresy do kawy są najlepsze

15 EKSPRESÓW KAPSUŁKOWYCH I RĘCZNYCH W TEŚCIE: Które ekspresy kapsułkowe i ręczne są najlepsze?...

Tani ekspres lepszy od drogich

50 AUTOMATYCZNYCH EKSPRESÓW DO KAWY W TEŚCIE: Niecałe 1600 zł – tyle kosztuje dobry...