0,00 zł

Brak produktów w koszyku.

Strona głównaArtykułyOszustwo na telefon

Oszustwo na telefon

Opublikowano:

Autopromocja

spot_img

W lutym tego roku do Federacji Konsumentów zgłosił się konsument, którego sprawa stanowi dobry przykład nowej metody oszukiwania abonentów telekomunikacyjnych. Konsument zgłosił się w imieniu swoich rodziców, którzy będąc osobami starszymi, stanowili łatwy cel oszustwa.

Sprawa zaczęła się, kiedy jeden z domowników zadzwonił na linię 0-700. Połączenie zostało natychmiast przerwane. Do rodziców konsumenta zadzwoniła jednak pewna pani, podając się za przedstawiciela firmy świadczącej usługi 0-700. Twierdziła, że mimo przerwania połączenia, musiało ono trwać dalej przez co najmniej trzy godziny, a za przerwanie połączenia jest kara finansowa. W związku z tym starsze małżeństwo miało zostać obciążone wysoką opłatą. Strasząc w ten sposób konsumentów, przygotowała sobie grunt pod oszustwo…

Najnowsze Artykuły

WIĘCEJ PODOBNYCH

Duże lodówki w teście

13 LODÓWEK SIDE-BY-SIDE W TEŚCIE: Siedem bardzo dobrych dużych lodówek i sześć nieco słabszych...

Dobre też wśród tanich

28 SZCZOTECZEK ELEKTRYCZNYCH W TEŚCIE: Większość szczoteczek z testu czyści zęby bardzo dobrze. Problemy...

Test ekspresów do kawy: Wybierz tani i dobry

31 EKSPRESÓW DO KAWY W TEŚCIE: Czy dobry ekspres musi być drogi? Nowy test...