Czy wchodząc do sklepu z ubraniami konsument może poczuć się jak pan? Czy raczej jak niechciany gość? Jak traktują nas sprzedawcy 18 z najpopularniejszych polskich sklepów odzieżowych?
Firmy odzieżowe walczą o polskiego klienta z konkurencją globalnych marek, a niektóre otwierają swoje sklepy również w sąsiednich krajach. Ale o tym, kto w tej walce będzie górą, decyduje nie kto inny, tylko konsument. Czy wróci do raz odwiedzonego sklepu czy może nie postawi w nim już więcej swojej nogi? Do badania zostało wytypowanych 15 polskich firm z 18 najlepiej rozpoznawalnymi markami sklepów: Cropptown, Diverse, House, Mrówka, Reporter, Reserved, Top Secret, Troll, Bytom, Deni Cler, Próchnik, Sunset Suits, Vistula, Wólczanka, Molton, Monnari, Simple i Tatuum. Który sklep okazał się najlepszy, a który najgorszy?