0,00 zł

Brak produktów w koszyku.

Strona głównaArtykułyObsługa to podstawa

Obsługa to podstawa

Opublikowano:

Autopromocja

spot_img

Czy wchodząc do sklepu z ubraniami konsument może poczuć się jak pan? Czy raczej jak niechciany gość? Jak traktują nas sprzedawcy 18 z najpopularniejszych polskich sklepów odzieżowych?

Firmy odzieżowe walczą o polskiego klienta z konkurencją globalnych marek, a niektóre otwierają swoje sklepy również w sąsiednich krajach. Ale o tym, kto w tej walce będzie górą, decyduje nie kto inny, tylko konsument. Czy wróci do raz odwiedzonego sklepu czy może nie postawi w nim już więcej swojej nogi? Do badania zostało wytypowanych 15 polskich firm z 18 najlepiej rozpoznawalnymi markami sklepów: Cropptown, Diverse, House, Mrówka, Reporter, Reserved, Top Secret, Troll, Bytom, Deni Cler, Próchnik, Sunset Suits, Vistula, Wólczanka, Molton, Monnari, Simple i Tatuum. Który sklep okazał się najlepszy, a który najgorszy?

Najnowsze Artykuły

WIĘCEJ PODOBNYCH

Test opon letnich: Wiele dobrych, jedne niebezpieczne

17 OPON LETNICH W TEŚCIE: Dobre opony letnie muszą skutecznie hamować na mokrej i...

Papryka z Lidla czy Biedronki? Wiemy, która ma pestycydy

Są wyniki kolejnych badań na zawartość pestycydów. Tym razem do laboratorium oddaliśmy czerwoną paprykę...

Test zmywarek: mniej niż połowa dobrych

30 ZMYWAREK W TEŚCIE: Nowy test zmywarek pokazał, że nie zawsze drogi model jest...