0,00 zł

Brak produktów w koszyku.

Strona głównaArtykułyObsługa to podstawa

Obsługa to podstawa

Opublikowano:

Autopromocja

spot_img

Czy wchodząc do sklepu z ubraniami konsument może poczuć się jak pan? Czy raczej jak niechciany gość? Jak traktują nas sprzedawcy 18 z najpopularniejszych polskich sklepów odzieżowych?

Firmy odzieżowe walczą o polskiego klienta z konkurencją globalnych marek, a niektóre otwierają swoje sklepy również w sąsiednich krajach. Ale o tym, kto w tej walce będzie górą, decyduje nie kto inny, tylko konsument. Czy wróci do raz odwiedzonego sklepu czy może nie postawi w nim już więcej swojej nogi? Do badania zostało wytypowanych 15 polskich firm z 18 najlepiej rozpoznawalnymi markami sklepów: Cropptown, Diverse, House, Mrówka, Reporter, Reserved, Top Secret, Troll, Bytom, Deni Cler, Próchnik, Sunset Suits, Vistula, Wólczanka, Molton, Monnari, Simple i Tatuum. Który sklep okazał się najlepszy, a który najgorszy?

Najnowsze Artykuły

WIĘCEJ PODOBNYCH

Pestycydy w truskawkach od rolnika i z bazaru

W sezonie Polacy chętnie kupują truskawki prosto od rolnika albo na bazarku. Wybierają je...

Truskawki z Biedronki gorsze niż z Lidla

Zbadaliśmy pozostałości pestycydów w polskich truskawkach z Lidla i Biedronki. W truskawkach z Biedronki...

Nieliczne roboty koszą dobrze

8 ROBOTÓW KOSZĄCYCH W TEŚCIE: Wiele automatycznych kosiarek z testu radzi sobie tylko z...