0,00 zł

Brak produktów w koszyku.

Strona głównaArtykułyListy od czytelników

Listy od czytelników

Opublikowano:

Autopromocja

spot_img

Witam, proszę o informacje o szczegółach zwrotów towarów do sklepu Ikea. Dokładniej chodzi o zwrot towaru już rozpakowanego. Jestem po rozmowie telefonicznej z konsultantką, która w żaden sposób nie chciała się wypowiadać o zwrocie towaru rozpakowanego. Proszę o pomoc. Mam do zwrotu materac, zakupiony zaledwie tydzień temu, niestety rozpakowany. Materac nie posiada żadnych widocznych wad. Mam jedynie wątpliwość dotyczącą jego wysokości. A mianowicie: materac przy zakupie był próżniowo zapakowany – pani z linii telefonicznej Ikea poinformowała, że materac osiągnie swoje rozmiary po 92 godzinach od rozpakowania. Co prawda mój materac osiągnął wysokość około 18 cm, ale jego szerokość, nie jest zgodna ze szwami (obszyciem) dookoła materaca. Nie są to jakieś duże różnice, ale zauważalne. Nie jestem specjalistą w tej dziedzinie, ale myślę, że pakowanie materaca próżniowo źle wpływa na jego kształty.

Najnowsze Artykuły

WIĘCEJ PODOBNYCH

Kawa z domowego automatu

39 AUTOMATYCZNYCH EKSPRESÓW DO KAWY W TEŚCIE: Kremowe cappuccino czy mocne espresso? Znajdź ekspres...

Test golarek: Ostra, lecz delikatna

9 GOLAREK ELEKTRYCZNYCH W TEŚCIE: Niektóre golarki szarpią skórę albo nie są wodoszczelne. Jest...

Najtańszy oczyszczacz w czołówce testu

12 OCZYSZCZACZY W TEŚCIE: W nowym teście oczyszczaczy powietrza w szranki stanęło 12 modeli....