0,00 zł

Brak produktów w koszyku.

Strona głównaArtykułyListy od czytelników

Listy od czytelników

Opublikowano:

Autopromocja

spot_img

Witam, proszę o informacje o szczegółach zwrotów towarów do sklepu Ikea. Dokładniej chodzi o zwrot towaru już rozpakowanego. Jestem po rozmowie telefonicznej z konsultantką, która w żaden sposób nie chciała się wypowiadać o zwrocie towaru rozpakowanego. Proszę o pomoc. Mam do zwrotu materac, zakupiony zaledwie tydzień temu, niestety rozpakowany. Materac nie posiada żadnych widocznych wad. Mam jedynie wątpliwość dotyczącą jego wysokości. A mianowicie: materac przy zakupie był próżniowo zapakowany – pani z linii telefonicznej Ikea poinformowała, że materac osiągnie swoje rozmiary po 92 godzinach od rozpakowania. Co prawda mój materac osiągnął wysokość około 18 cm, ale jego szerokość, nie jest zgodna ze szwami (obszyciem) dookoła materaca. Nie są to jakieś duże różnice, ale zauważalne. Nie jestem specjalistą w tej dziedzinie, ale myślę, że pakowanie materaca próżniowo źle wpływa na jego kształty.

Najnowsze Artykuły

WIĘCEJ PODOBNYCH

Test ekspresów do kawy: Wybierz tani i dobry

31 EKSPRESÓW DO KAWY W TEŚCIE: Czy dobry ekspres musi być drogi? Nowy test...

Test oczyszczaczy: W poszukiwaniu czystego powietrza

7 OCZYSZCZACZY POWIETRZA W TEŚCIE: Jaki oczyszczacz powietrza kupić? Taki, który skutecznie usuwa wirusy,...

Test pralek: Tanie pranie

30 PRALEK W TEŚCIE: Nowy test pralek pokazuje jasno: różnice między pralkami są bardzo...