Witam, proszę o informacje o szczegółach zwrotów towarów do sklepu Ikea. Dokładniej chodzi o zwrot towaru już rozpakowanego. Jestem po rozmowie telefonicznej z konsultantką, która w żaden sposób nie chciała się wypowiadać o zwrocie towaru rozpakowanego. Proszę o pomoc. Mam do zwrotu materac, zakupiony zaledwie tydzień temu, niestety rozpakowany. Materac nie posiada żadnych widocznych wad. Mam jedynie wątpliwość dotyczącą jego wysokości. A mianowicie: materac przy zakupie był próżniowo zapakowany – pani z linii telefonicznej Ikea poinformowała, że materac osiągnie swoje rozmiary po 92 godzinach od rozpakowania. Co prawda mój materac osiągnął wysokość około 18 cm, ale jego szerokość, nie jest zgodna ze szwami (obszyciem) dookoła materaca. Nie są to jakieś duże różnice, ale zauważalne. Nie jestem specjalistą w tej dziedzinie, ale myślę, że pakowanie materaca próżniowo źle wpływa na jego kształty.